Logo
Print this page

Με 19 παίκτες στη Νεοκαισάρεια

Στη Νεοκαισάρεια κόντρα στον τοπικό Αχιλλέα παίζει ο Ρήγας Φεραίος στην αυριανή εμβόλιμη αγωνιστική με στόχο το θετικό αποτέλεσμα που θα αποτελέσει ακόμη ένα βήμα για την γρήγορη εξασφάλιση της παραμονής. Η ομάδα του Βελεστίνου προέρχεται από το ρεπό στο δεύτερο γύρο αλλά είδε τα υπόλοιπα αποτελέσματα να χαρακτηρίζονται ευνοϊκά, διατηρώντας έτσι το +6 από τον έβδομο Εθνικό Φιλιππιάδας.
Αναφορικά με τις απουσίες για την έξοδο της Τετάρτης, αυτές είναι δύο: ο Ηλίας Γκίκα (ο οποίος πήρε μετάθεση για το Βελεστίνο, οπότε ο Λάκης Μπακάλης θα τον υπολογίζει για τα επόμενα παιχνίδια) και ο νεαρός αμυντικός Παναγιώτης Αποστολίδης (ο οποίος συμμετέχει στο πρωτάθλημα των μικτών με την περιφερειακή ομάδα).
Έτσι, η αποστολή θα αποτελείται από 19 ποδοσφαιριστές που είναι οι: Κεφαλάς, Τσουμπέκος, Γουτούλης, Χατζηαθανασίου, Βουραζέρης, Γκάγκας, Γούτσιος, Σπαθής, Λάμπρου, Αλεξίου, Χατζής, Γεωργατζής, Ζενούνι, Ρίκκος, Σφάκας, Πάσχος, Σέττος, Κορέτα, Τσίπη.

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]