Logo
Print this page

Υπέγραψε στον ΠΑΟΚ ο Χατζηισαΐας

Τη φανέλα του ΠΑΟΚ θα φοράει για επόμενα 3,5 χρόνια ο Δημήτρης Χατζηισαΐας, αφού ο παίκτης  υπέγραψε συμβόλαιο με τον «δικέφαλο του Βορρά». Ο Χατζηισαΐας έφτασε το πρωί της Παρασκευής στη Θεσσαλονίκη και αμέσως μετέβη στα γραφεία της ΠΑΕ για τα διαδικαστικά. Πλέον αναμένονται μόνο οι επίσημες ανακοινώσεις, ενώ ο παίκτης θα κάνει την πρώτη προπόνηση του με τη νέα του ομάδα.

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]