Υπέγραψε στον ΠΑΟΚ ο Χατζηισαΐας
- Published in Superleague
Τη φανέλα του ΠΑΟΚ θα φοράει για επόμενα 3,5 χρόνια ο Δημήτρης Χατζηισαΐας, αφού ο παίκτης υπέγραψε συμβόλαιο με τον «δικέφαλο του Βορρά». Ο Χατζηισαΐας έφτασε το πρωί της Παρασκευής στη Θεσσαλονίκη και αμέσως μετέβη στα γραφεία της ΠΑΕ για τα διαδικαστικά. Πλέον αναμένονται μόνο οι επίσημες ανακοινώσεις, ενώ ο παίκτης θα κάνει την πρώτη προπόνηση του με τη νέα του ομάδα.
