Logo
Print this page

Εξώδικα σε Λίγκα-ΚΕΔ/ΕΠΟ, ζητά τις εκθέσεις από το Περιστέρι

Μέτρα για την διασφάλιση των συμφερόντων του, αλλά και την ισονομία στο ελληνικό ποδόσφαιρο πήρε ο Παναθηναϊκός, καθώς με εξώδικά του προς τη Super League και την ΚΕΔ/ΕΠΟ ζητεί την έκθεση του παρατηρητή και το φύλλο αγώνα από το Ατρόμητος-Πανιώνιος, ενώ αναμένεται να καταθέσει σχετικό αίτημα τόσο στην Αστυνομία όσο και στη ΔΕΑΒ.

Οι "πράσινοι" θεωρούν ότι ο νόμος δεν εφαρμόζεται το ίδιο σε όλες τις ομάδες, καθώς οι ίδιοι τιμωρήθηκαν για όσα έγιναν στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό (ο Ανδρέας Παππάς αποφάσισε να μην ξεκινήσει η αναμέτρηση), ενώ ο αγώνας στο Περιστέρι συνεχίστηκε κανονικά παρά την ρίψη φωτοβολίδας ευθείας βολής. Παράλληλα, το "τριφύλλι" απέστειλε επιστολή στον Υφυπουργό Αθλητισμού, Σταύρο Κοντονή, στην οποία τον ενημερώνει για τις παραπάνω ενέργειες, ενώ ζητεί "να μην υπάρχουν δυο μέτρα και δυο σταθμά στις τιμωρίες".

Η σχετική ανακοίνωση:
"Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός, λαμβάνοντας υπόψη περιστατικά τα οποία έλαβαν χώρα στον αγώνα Ατρόμητος-Πανιώνιος στο πλαίσιο της 15ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος, προέβη σήμερα σε μια σειρά ενεργειών προκειμένου να διασφαλίσει τα έννομα συμφέροντά της. Πιο συγκεκριμένα απεστάλησαν εξώδικες προσκλήσεις προς τη SuperLeague και την ΚΕΔ/ΕΠΟ προκειμένου να παραλάβει την έκθεση του παρατηρητή και το φύλλο αγώνα, ενώ αύριο θα κάνει αίτημα και προς την Αστυνομία και τη ΔΕΑΒ για να λάβει και τις δικές τους εκθέσεις. Παράλληλα εστάλη επιστολή προς τον Υφυπουργό Αθλητισμού, Σταύρο Κοντονή με την οποία εκφράστηκε η ανησυχία μας για όσα συμβαίνουν και η ελπίδα μας ότι δεν θα προκύψουν φαινόμενα δυσαρμονίας σε αποφάσεις πειθαρχικών οργάνων.Η διοίκηση του Παναθηναϊκού διατηρεί την αταλάντευτη θέση της υπέρ της ισονομίας στο ελληνικό ποδόσφαιρο".

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]