Κορυφαίος Νορβηγός ο Ελαμπντελαουί!
- Published in Superleague
Σπουδαία διάκριση για τον Ομάρ Ελαμπντελαουί καθώς αναδείχθηκε κορυφαίος ποδοσφαιριστής για το 2015 στη Νορβηγία. Ο ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού παραχώρησε συνέντευξη για τη σπουδαία αυτή επιτυχία:
Ο δεξιός μπακ των πρωταθλητών Ελλάδος ανέφερε για το βραβείο που κέρδισε: "Είμαι πολύ περήφανος, είναι σίγουρα μια σπουδαία στιγμή για εμένα! Δείχνει ότι σημειώνεται και εκτιμάται η δουλειά που έκανα κατά τη διάρκεια της χρονιάς και το να κερδίσω το βραβείο για αυτή τη δουλειά είναι κάτι πολύ «μεγάλο» για εμένα", ενώ για την παρουσία του στην Ελλάδα, σχολίασε: "Όταν ήρθα στον Ολυμπιακό, ήρθα σε μια μεγάλη ομάδα. Ήρθα να παίξω μεγάλα παιχνίδια και να κερδίσω τίτλους. Αυτό έγινε και γίνεται και είναι κάτι που με κάνει να αναπτυχθώ σε καλύτερο ποδοσφαιριστή. Μπορώ να πω ότι σίγουρα αυτό με έχει βοηθήσει στο να κατακτήσω αυτό το βραβείο".
