Νέα γκέλα για τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα, 0-0 με Παναιτωλικό
- Published in Superleague
Ο ΠΑΟΚ "κόλλησε", έμεινε στο 0-0 με τον Παναιτωλικό στην Τούμπα κόντρα στο καλοστημένο σύνολο του Μαντζουράκη. και μετρά πλέον 9 χαμένους βαθμούς σε έξι ματς στην έδρα του. Άλλο ένα θεωρητικά εύκολο αγωνιστικά απόγευμα, εξελίχθηκε σε μία πολύ δύσκολη αναμέτρηση για τον ΠΑΟΚ. Ο Δικέφαλος τα βρήκε σκούρα, μετά τον Πανθρακικό, και κόντρα στον Παναιτωλικό χάνοντας άλλους δύο βαθμούς στην Τούμπα.
Το τελικό 0-0 είναι δίκαιο σε ό,τι έχει να κάνει με το ότι δεν αναδείχθηκε νικητής (αν και βάσει προσπάθειας ίσως ο Παναιτωλικός άξιζε το διπλό), ωστόσο θα ήταν πιο αντιπροσωπευτική της εικόνας του αγώνα μία ισοπαλία με πολλά γκολ. Ο ΠΑΟΚ ήταν κάκιστος στο πρώτο μέρος με το πείραμα της συνύπαρξης Κλάους-Μπερμπάτοφ με «θυσία» του Πέλκα να μην βγαίνει στον Τούντορ και τον Παναιτωλικό να είναι ιδιαίτερα απειλητικός στην κόντρα επίθεση. Συμμαζεύτηκε αρκετά μεσοεπιθετικά με την είσοδο του νεαρού διεθνή μέσου στο δεύτερο, έκανε ευκαιρίες, αλλά εκτελεστικά δεν ήταν σε καλή μέρα ακόμη και ο Μπερμπάτοφ. Ο Παναιτωλικός από την άλλη πλευρά συνέχιζε να ψάχνει την κόντρα επίθεση και θα μπορούσε να σκοράρει αν οι παίκτες του και πιο πολύ απ’ όλους ο Πάουλο στο φινάλε είχαν καθαρό μυαλό στην τελική ενέργεια. Το ματς έμεινε στο 0-0 και οι παίκτες του ΠΑΟΚ άκουσαν τους λιγοστούς οπαδούς τους να τους αποδοκιμάζουν. Στα αξιοσημείωτα του αγώνα ότι ο Τζιόλης συμπλήρωσε 400 επίσημα ματς στην καριέρα του. Έπαιξε και πάλι στόπερ, αλλά η απουσία του από τη μεσαία γραμμή ήταν εμφανέστατη.
Διαιτητής: Τάσος Σιδηρόπουλος
Βοηθοί: Δαμιανός Ευθυμιάδης, Ηλίας Αλεξέας
Τέταρτος διαιτητής: Θανάσης Τζήλος
