Σίλβα: "Πανέτοιμοι με Παναθηναϊκό"
- Published in Superleague
Ο τεχνικός του Ολυμπιακού, Μάρκο Σίλβα, υποστήριξε πως η ομάδα του θα είναι απολύτως έτοιμη για το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό, ενώ χαρακτήρισε ευεργετική τη διακοπή του πρωταθλήματος.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
"Η αλήθεια είναι πώς έχω ξαναπαίξει σε ντέρμπι με την Σπόρτινγκ και είμαι πανέτοιμος για να το επαναλάβω. Είναι πανέτοιμη η ομάδα μας για το ντέρμπι. Η προετοιμασία δεν θα ξεκινήσει ακόμα, γιατί κάθε ομάδα θέλει όλους τους ποδοσφαιριστές. Αυτή την εβδομάδα δεν θα τους έχουμε όλους μαζί μας. Η προετοιμασία θα ξεκινήσει από την επόμενη εβδομάδα και αυτό θα γίνει τρεις-τέσσερις μέρες πριν από το μεγάλο ντέρμπι. Θα είμαστε παρόντες τότε και θα είμαστε πανέτοιμοι".
www.sport24.gr