Logo
Print this page

"Η ομάδα μας ήταν καλή σε όλο το 90άλεπτο"

Στην καλή παρουσία του Πυράσου σε όλη τη διάρκεια του χθεσινού αγώνα στάθηκε ο Στέφανος Ξηροφώτος τις δηλώσεις του στο magnesiasports. Ο προπονητής της αγχιαλίτικης ομάδος αρχικά επισήμανε: "Η ομάδα μας ήταν καλή σε όλο το 90άλεπτο, ξεπεράσαμε τις δυσκολίες που παρουσιάστηκαν μέσα στο παιχνίδι και τα εύσημα ανήκουν στους ποδοσφαιριστές. Διαχειρίστηκαν σωστά τον αγώνα, είχαν υπομονή, ζήτησαν το γκολ με αξιώσεις και αμυντικά όλη η ομάδα στάθηκε πολύ καλά", ενώ για την αναμέτρηση που ακολουθεί την Τετάρτη με τη Φαρκαδόνα, πρόσθεσε: "Είναι ένα ιδιόμορφο παιχνίδι, το δεύτερο συνεχόμενο εντός έδρας. Θέλει μεγάλη προσοχή, θα δουλέψουμε αυτές τις ημέρες για να προετοιμαστούμε κατάλληλα και πιστεύω πως με ανάλογη εμφάνιση, θα είμαστε εμείς που θα μπάρουμε τη νίκη". 

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]