"Δίκαιη νίκη με πολύ καλή αγωνιστική συμπεριφορά"
- Published in Γ' Εθνική
Δίκαιη χαρακτήρισε τη νίκη του Ρήγα Φεραίου στην Ηγουμενίτσα κόντρα σε δυνατό αντίπαλο ο Λάκης Μπακάλης. Στις δηλώσεις του, ο προπονητής των "κυανόλευκων" τόνισε: "Εμείς ερχόμασταν σε μια δύσκολη έδρα και μια καλή ομάδα, με μεγάλο μπάτζετ και πολλούς ποιοτικούς παίκτες. Ερχόμασταν για το θετικό αποτελέσματα. Βρεθήκαμε στο σκορ μπροστά, διαχειριστήκαμε πολύ σωστά το παιχνίδι και κάναμε μια δίκαιη νίκη με πολύ καλή αγωνιστική συμπεριφορά. Θα δώσω συγχαρητήρια στα παιδιά και νομίζω ότι αδικούμε τους εαυτούς με τα αποτελέσματα που κάναμε εντός έδρας. Έχουμε εκτός τρία αποτελέσματα με καλές ομάδες και στην έδρα μας δύο βαθμούς με ομάδες που μπορούσαμε να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα. Είχαμε δοκάρια, ευκαιρίες αλλά δεν έμπαινε η μπάλα μέσα. Πιστεύω ότι θα 'ρθούν και καλές ημέρες γιατί είμαστε καλή ομάδα και σιγά σιγά θα λειτουργήσουμε καλύτερα. Στον αγώνα αυτόν, ξέραμε ότι θα βρούμε ανοιχτούς χώρους, ξέραμε ότι ο συγκεκριμένος τερματοφύλακας παίζει κι έξω από τα δοκάρια του, έπρεπε να σουτάρουμε για να τον αιφνιδιάσουμε" ενώ συμπλήρωε πως στόχος είναι "μια γρήγορη παραμονή στην κατηγορία" αν και είναι δύσκολο φέτος καθώς πέφτουν οκτώ ομάδες και η μάχη θα δοθεί μέχρι το τέλος.