Τελικό... ξεσκαρτάρισμα στη Νίκη
- Published in Γ' Εθνική
Την αποχώρηση πέντε ποδοσφαιριστών ανακοίνωσε χθες το βράδυ η Διοικούσα Επιτροπή του τμήματος ποδοσφαίρου των κυανόλευκων. Κι αν για τους Αντζούρη, Μάντζιο, Αραπίτσα, Μίλτο δεν ήταν έκπληξη -παρότι ο τελευταίος αποκτήθηκε πριν λίγες ημέρες-, η αποχώρηση του Ταουσιάνη προκαλεί ερωτήματα.
Παράλληλα, ακόμα τέσσερις δίνονται δανεικοί στη θυγατρική ομάδα των Νέων Αθλητών Νίκης, προκειμένου να πάρουν παιχνίδια στα πόδια τους, με το προπονητικό τιμ της πρώτης ομάδας να τους παρακολουθεί.
Αναλυτικά η ανακοίνωση: "Ανακοινώνεται η λύση της συνεργασίας της ομάδας με τους ποδοσφαιριστές Γιάννη Αντζούρη, Γιάννη Αραπίτσα, Βασίλη Μάντζιο, Γιάννη Μίλτο και Αναστάσιο Ταουσιάνη. Η Διοίκηση του Συλλόγου τους ευχαριστεί για την έως τώρα παρουσία τους στην ομάδα και τους εύχεται καλή συνέχεια στη σταδιοδρομία τους. Οι ποδοσφαιριστές της ομάδας, Δημήτρης Γκλαβίνης, Βασίλης Δημουλάς, Βαγγέλης Ράπτης και Αλέξανδρος Τσιανάκας θα προπονούνται και θα αγωνίζονται με τους Νέους Αθλητές Νίκης στο Πρωτάθλημα Β΄ Τοπικής της Ε.Π.Σ.Θ. και θα συμμετέχουν σε φιλικούς αγώνες της Α΄ ομάδας όποτε αυτό κρίνεται από το Τεχνικό Επιτελείο της ομάδας που θα παρακολουθεί την εξέλιξή τους".
