Ανακοίνωσε δύο αποχωρήσεις ο Πύρασος
- Published in Γ' Εθνική
Νωρίτερα στο magnesiasports ενμερωθήκατε πρώτοι για τη μεταγραφή του Σάκη Σπύρου στον ΓΣΑ και του Χάρη Μπούτλα στην Αγχίαλο. Ο Πύρασος ανακοίνωσε την αποχώρηση των δύο νεαρών παικτών αναφέροντας πως στο μέλλον θα συνεργαστούν ξανά. Αναλυτικά η ανακοίνωση: "Ο ποδοσφαιριστής Θανάσης Σπύρου επέλεξε να αγωνιστεί τη σεζόν 2015-16 στον ΓΣ Αλμυρού στην Α' Κατηγορία ΕΠΣΘ και ο Χάρης Μπούτλας στην ομάδα Αγχίαλος Φθιώτιδες Θήβες, επίσης στην Α' Κατηγορία ΕΠΣΘ. Και οι δύο αποτελούν μέλη της ποδοσφαιρικής οικογένειας του Πυράσου και μπορεί οι δρόμοι μας να χωρίζουν, ωστόσο είμαστε σίγουροι πως όταν ευδοκιμήσουν οι συνθήκες, θα επιστρέψουν ξανά στην ομάδα μας. Για τη φετινή αγωνιστική περίοδο, τους ευχόμαστε κάθε επιτυχία στους νέους τους συλλόγους".
Tagged under
