Βαρύ πρόστιμο στην ΑΕΚ
- Published in Superleague
Βαριά «καμπάνα» δέχτηκε η ΑΕΚ από την πειθαρχική επιτροπή της Σούπερ Λίγκας, για όσα έγιναν στα ματς της πρώτης και της δεύτερης αγωνιστικής του πρωταθλήματος.
Συνολικά το πρόστιμο έφτασε τις 25.000 ευρώ, με τις 12.000 απ’ αυτές να αφορούν το ματς της πρώτης αγωνιστικής κόντρα στον Πλατανιά, ενώ τα υπόλοιπα για το εκτός έδρας ματς με την Ξάνθη.
Οι «κιτρινόμαυροι» υποστήριξαν πως δεν είχαν λάβει και δεν είχαν διαθέσει εισιτήρια στους φιλάθλους τους, ώστε να παραστούν οργανωμένα στο γήπεδο, όπως αναφέρει το άρθρο 14. παράγραφος 4 του πειθαρχικού κώδικά. Το δικαστικό όργανο θεώρησε, όμως, πως υπήρχε ικανός αριθμός φιλάθλων της ΑΕΚ στο γήπεδο, όμως αναφέρεται στο ίδιο άρθρο, με αποτέλεσμα να μην κάνει δεκτό τον ισχυρισμό.