Logo
Print this page

Στην τελική ευθεία για το γήπεδο της ΑΕΚ

Ίσως ο σημαντικότερος μήνας είναι αυτός που διανύουμε αναφορικά με την κατασκευή του γηπέδου της ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια. Στις 22 Σεπτεμβρίου θα γίνει γνωστό αν η Ένωση θα πάρει την οικοδομική άδεια για να ξεκινήσει τα έργα της. 

Ούτε στιγμή δεν σταμάτησαν να ασχολούνται όλο το καλοκαίρι οι άνθρωποι που έχουν αναλάβει το πρότζεκτ του νέου γηπέδου της ΑΕΚ, ώστε να είναι απόλυτα έτοιμοι με τα γραφειοκρατικά ζητήματα που θα προέκυπταν μετά την ολοκλήρωση κάποιων ζητημάτων.
Σύμφωνα με την εφημερίδα Ώρα των σπορ, στην «Ένωση» παρουσιάζονται έτοιμοι, με την έκδοση της άδειας, να ξεκινήσουν τα έργα κατασκευής της «Αγια-Σοφιάς», αφού έχουν φροντίσει όλα εκείνα που απαιτούνται για το πρώτο στάδιο του έργου.
Συγκεκριμένα, ο Δημήτρης Ανδριόπουλος σε συνεργασία με 18 μηχανικούς παρουσιάζεται να έχουν ολοκληρώσει όλες τις λεπτομέρειες που χρειάζονται και περιμένουν την τελική έγκριση για να πιάσουν δουλειά.
Από την πλευρά του, ο Δημήτρης Μελισσανίδης είχε κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού προσωπικές επαφές για την εμπορική χρήση του νέου γηπέδου και την εμπορική εκμετάλλευση συγκεκριμένων θυρών του. Το δημοσίευμα, μάλιστα, αναφέρει πως ο διοικητικός ηγέτης του «Δικεφάλου» είναι κοντά στην επίτευξη συμφωνιών που θα προκαλέσουν αίσθηση και θα αποφέρουν ένα μεγάλο ποσό, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για το γήπεδο. Πλέον στην ΑΕΚ περιμένουν το «πράσινο φως» της Πολιτείας για να ξεκινήσουν τις εργασίες στην περιοχή της Νέας Φιλαδέλφειας και να επιστρέψει σε λίγο καιρό ξανά στο σπίτι της

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]