Με Μάνταλο η αποστολή για το φιλικό στο Αγρίνιο
- Published in Superleague
Ο Πέτρος Μάνταλος επέστρεψε! Συμπεριλήφθηκε στην αποστολή της ΑΕΚ για την φιλική αναμέτρηση με τον Παναιτωλικό στο Αγρίνιο. Θυμίζουμε ότι ο νεαρός άσος της Ένωσης είχε τραυματιστεί στο πρώτο από τα δύο παιχνίδια Κυπέλλου με τον Ολυμπιακό την περσινή σεζόν. Αναλυτικά οι 20 παίκτες της αποστολής της ΑΕΚ: Ανέστης, Βούρας, Σοϊλέδης, Πεταυράκης, Άρθο, Λαμπρόπουλος, Γκάλο, Ντίντακ, Κολοβέτσιος, Βασιλαντωνόπουλος, Κορδέρο, Ανάκογλου, Σιμόες, Γιόχανσον, Μάνταλος, Ανδρεόπουλος, Φαγιέ, Μπαρμπόσα, Μπουονανότε, Κρισάντους.