Σε ουδέτερο γήπεδο το Λεβαδειακός – Ολυμπιακός
- Published in Superleague
Το γήπεδο του Λεβαδειακού κρίθηκε ακατάλληλο από την αστυνομία και την πυροσβεστική και έτσι το παιχνίδι απέναντι στον Ολυμπιακό θα διεξαχθεί στο ΟΑΚΑ.
Τι κι αν κατάφερε να μείνει στην κατηγορία κόντρα σε όλες τις προβλέψεις; Τα προβλήματα για τον Λεβαδειακό δεν σταματούν. Το γήπεδο των Βοιωτών κρίθηκε ακατάλληλο, έπειτα από έλεγχο που έγινε από την πυροσβεστική και αστυνομία.
Οι θύρες 5,6 και 8 έχουν σοβαρό πρόβλημα, ενώ το ίδιο συμβαίνει και με το 1/3 της θύρας 1. Ούτε 2.200 θεατές δεν μπορούν να φιλοξενηθούν στο δημοτικό στάδιο Λιβαδειάς και μοιραία η πράσινη ΠΑΕ αναζητά γήπεδο.
Οι εκτιμήσεις αναφέρουν ότι η αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό για τη δεύτερη αγωνιστική θα γίνει στο ΟΑΚΑ.
