Μοίρασε συγχαρητήρια ο Δελλάς
- Published in Superleague
Ο τεχνικός της ΑΕΚ, Τραϊανός Δέλλας, στην ομιλία του στους ποδοσφαιριστές αναφέρθηκε στη σημασία της νίκης στην πρεμιέρα, στην ανάγκη για διάρκερια και στη δύσκολη αναμέτρηση που έρχεται με την Ξάνθη...
«Πρέπει να σας πω και πάλι συγχαρητήρια για τη νίκη που πετύχαμε και κυρίως για τα στοιχεία που βγάλαμε στο ματς. Διότι είχαμε αρκετά καλή εικόνα στο μεγαλύτερο μέρος της αναμέτρησης και ειδικά έπειτα από το πρώτο τέταρτο και 20λεπτο του αγώνα», είπε αρχικά ο Τραϊανός Δέλλας στους ποδοσφαιριστές του για να συνεχίσει σημειώνοντας:
«Γνωρίζω καλά και εσείς το ίδιο ότι είναι πάντα σημαντικό να φτάνεις στη νίκη σε τέτοια ματς, στις πρεμιέρες. Βγάλαμε πολλά από τα στοιχεία που δουλεύουμε καιρό τώρα και είναι θετικό πως έχουμε ακόμη περισσότερα ακόμη να βγάλουμε και να εξελίξουμε μέσα απ' την καθημερινή δουλειά μας. Είχαμε ένα πλάνο και αφού κάναμε όσα δουλεύουμε μας βγήκε στο παιχνίδι. Ειδικά στο κομμάτι της κυκλοφορίας της μπάλας, της κατοχής και της υπομονής που είχαμε στο παιχνίδι μας», υπογράμμισε ο Έλληνας τεχνικός που έπειτα επιχείρησε να προσγειώσει τους Κιτρινόμαρους:
«Eννοείται, και θεωρώ πως το καταλαβαίνετε και εσείς από μόνοι σας, ότι με μία νίκη δεν έχουμε πετύχει απολύτως τίποτα, ότι δεν σημαίνει κάτι. Ναι, είναι σημαντικό που κερδίσαμε, αλλά μέχρι εκεί... Το ζήτημα και η ουσία είναι να έχουμε διάρκεια, να συνεχίσουμε το ίδιο καλά διότι ένα καλό ματς δεν σημαίνει κάτι από μόνο του, χρειάζεται διάρκεια. Πρέπει να συγκεντρωθούμε, να αφήσουμε πίσω μας το ματς της πρεμιέρας διότι μπροστά μας έχουμε ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι και οφείλουμε να είμαστε απόλυτα έτοιμοι για αυτό»...
