Logo
Print this page

Παίκτης της Βέροιας και επίσημα ο Ιμπραΐμ

Παίκτης της Βέροιας είναι και επίσημα ο Αμπντισαλάμ Ιμπραΐμ. Ο 24χρονος αμυντικός μέσος έμεινε ελεύθερος από τον Ολυμπιακό και συμφώνησε για διετές συμβόλαιο με την ομάδα της Ημαθίας. Χθες ήταν στο γήπεδο και παρακολούθησε τον αγώνα με τον ΠΑΣ Γιάννινα (1-1) μαζί με τον τεχνικό διευθυντή της «Βασίλισσας», Ζήση Βρύζα.

Η ανακοίνωση: «Συμβόλαιο συνεργασίας με τη «Βασίλισσα του Βορρά» για τα επόμενα 2 χρόνια υπέγραψε σήμερα Abdisalam Ibrahim, ο οποίος έμεινε ελεύθερος από τον Ολυμπιακό. Ο 24χρονος αμυντικός μέσος, είναι σομαλικής καταγωγής με νορβηγική υπηκοότητα, ανήκε μέχρι το 2014 στη Manchester City, απ’ τις ακαδημίες της οποίας ξεκίνησε την καριέρα του. Στην Ελλάδα ήρθε πέρσι ως μεταγραφή στον Ολυμπιακό και ολοκλήρωσε τη σεζόν αγωνιζόμενος ως δανεικός στον Εργοτέλη».

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]