Φόρεσε τα πράσινα και πάλι ο Αμπέντ
- Published in Superleague
Είναι πλέον και επίσημο! Ο Παναθηναϊκός ανακοίνωσε την απόκτηση του Μεχντί Αμπέντ που υπέγραψε συμβόλαιο ως το 2018. Με κανονική μεταγραφή από τη Νιουκάστλ, ελπίζοντας πως βρήκε στο πρόσωπό του το κομμάτι του παζλ που έλειπε (πολύ) από την ομάδα.
Ιδιαίτερες συστάσεις για το ποιόν του 23χρονου μέσου δεν χρειάζονται. Στην πρώτη του χρονιά στην Ελλάδα ήταν κάτι παραπάνω από σημαντικός στο ωραίο ποδόσφαιρο της ομάδας του Αναστασίου και την κατάκτηση του Κυπέλλου. Είχε συνολικά 38 εμφανίσεις σε όλες τις διοργανώσεις και σημείωσε 10 γκολ, ένα εξ αυτών απέναντι στον Ολυμπιακό, μέσα στο «Γ. Καραϊσκάκης», όπου πανηγύρισε σαν τοξοβόλος!
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ: "Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανακοινώνει τη συμφωνία της με τον Μεχντί Αμπέντ. Ο Αλγερινός μέσος θα αγωνίζεται στην ομάδα μας μέχρι το καλοκαίρι του 2018. Τον καλωσορίζουμε ξανά στην οικογένεια του Παναθηναϊκού".
sportfm.gr
