Oι νέες εμφανίσεις του Παναθηναϊκού
- Published in Superleague
Παρουσιάστηκαν και επίσημα οι νέες φανέλες του Παναθηναϊκού -σε συνεργασία με την Puma- για τη σεζόν 2015-16, με τους Μάρκους Μπεργκ, Κάρλος Ζέκα και Σωτήρη Νίνη να αναλαμβάνουν το ρόλο των μοντέλων!
Ο Σουηδός λοιπόν πόζαρε με την πρώτη εμφάνιση. Κλασική πράσινη -όπως και το σορτσάκι- με λευκό V και λευκή ρίγα στους ώμους, ενώ στην ίδια απόχρωση και τα σήματα ομάδας-εταιρίας. 
Η… έκπληξη ήρθε από την δεύτερη, εκτός έδρας εμφάνιση, την οποία «αποκάλυψε» ο Ζέκα. Αυτή λοιπόν έχει έντονο μπλε χρώμα που συνδυάζεται με μαύρο, ενώ το μανίκι έχει πράσινη νότα. Το σήμα του τριφυλλιού και της Puma σε λευκό φόντο, ενώ το σορτσάκι μαύρο. Αν μη τι άλλο κάτι εντελώς διαφορετικό και ασυνήθιστο για τα δεδομένα των πρασίνων. 
Την τρίτη εμφάνιση παρουσίασε ο Σωτήρης Νίνης. Λευκή -όπως και το σορτσάκι- με πράσινη ρίγα στον ώμο και το σήμα του Παναθηναϊκού στο ίδιο χρώμα.
Η πρώτη φανέλα 
Η δεύτερη εκτός έδρας 
