Eπισήμως Λόρια, Τζανδάρης και Μαρτίνες στον Πειραιά
- Published in Superleague
Μετά τη... νηνεμία των τελευταίων ημερών στον Ολυμπιακό, το απόγευμα της Πέμπτης περιελάμβανε τρεις μαζεμένες ανακοινώσεις μεταγραφών! Πιο συγκεκριμένα, οι «ερυθρόλευκοι» ανακοίνωσαν και επισήμως την έναρξη της συνεργασίας τους με τρεις ποδοσφαιριστές οι οποίοι είχαν κλείσει εδώ και καιρό: τον Γεωργιανό τερματοφύλακα Γκιόργκι Λόρια, ο οποίος ολοκλήρωσε τη σεζόν στον ΟΦΗ, τον Αργεντινό μέσο Νικολάς Μαρτίνες που πέρσι αγωνίστηκε στον Παναιτωλικό και τον αμυντικό χαφ Φάνη Τζανδάρη, ο οποίος είχε μείνει ελεύθερος από τον ΠΑΟΚ.
Αναλυτικά, οι πρώτες δηλώσεις των νέων «ερυθρόλευκων» στο olympiacos.org. Ο υψηλόσωμος πορτιέρο σημείωσε: «Είμαι πολύ ευτυχισμένος που ήρθα στον Ολυμπιακό. Ανυπομονώ να παίξω μπροστά στους οπαδούς μας και θα κάνω τα πάντα για να τους ευχαριστήσω με την απόδοσή μου».
Ο Φάνης Τζανδάρης τόνισε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που θα αγωνιστώ στον Ολυμπιακό και ανυπομονώ να αρχίσει η σεζόν για να προσφέρω ό,τι περισσότερο μπορώ και να δικαιώσω τους ανθρώπους που με επέλεξαν. Από την πλευρά μου υπόσχομαι σκληρή δουλειά ώστε να πετύχουμε όλους τους στόχους μας».
Τέλος, μετά την επισημοποίηση της μεταγραφής του στον Ολυμπιακό, ο Μαρτίνες επισήμανε: «Είμαι ευτυχισμένος που ήρθα σε έναν από τους μεγαλύτερους συλλόγους της Ευρώπης. Θέλω να κερδίσω το πρωτάθλημα και να παίξω στο Champions League. Ανυπομονώ να φορέσω την ερυθρόλευκη φανέλα».