H EEA εισηγήθηκε τον υποβιβασμό της Κέρκυρας!
- Published in Superleague
Φωτιά στο πρωτάθλημα βάζει η Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού, καθώς εξέτασε την Τετάρτη την καταγγελία του Εργοτέλη κατά της μετοχικής σύνθεσης της ΠΑΕ Κασσιόπη/Κέρκυρα και βρήκε… προβλήματα. Συγκεκριμένα, η Επιτροπή θεωρεί την απόκτηση των μετοχών από τον Ίσσαρη εικονική και θα εισηγηθεί στο αρμόδιο δικαιοδοτικό όργανο για την αποβολή της ομάδας από το πρωτάθλημα!
Αναλυτικά η ανακοίνωση: Η Επιτροπή έκρινε ότι συντρέχει περίπτωση εφαρμογής του άρθρου 69 παρ.12 ν.2725/99 και θα αποστείλει έκθεση στο αρμόδιο δικαιοδοτικό όργανο για την αποβολή της ομάδας από το πρωτάθλημα. Η απόκτηση των μετοχών από τον Ίσσαρη είναι εικονική και η Επιτροπή του απαγορεύει την άσκηση όλων των δικαιωμάτων από τις μετοχές αυτές.
Βάσει της εξέλιξης αυτής «ανοίγει» μια θέση για το πρωτάθλημα της νέας αγωνιστικής σεζόν. Ωστόσο το ποια ομάδα θα την λάβει ακόμη δεν μπορεί να διευκρινιστεί. Βάσει κανονισμών η θέση πρέπει να καλυφθεί από ομάδα της αμέσως κατώτερης κατηγορίας κάτι που σημαίνει ότι ο Απόλλωνας πρέπει να πάρει το «εισιτήριο». Ωστόσο, τη θέση αναμένεται να τη διεκδικήσουν και ομάδες από τη Σούπερ Λίγκα με πρώτο τον Εργοτέλη ο οποίος έκανε και την προσφυγή.
