Επιστρέφει στην Ξάνθη ο Νάκας
- Published in Superleague
Ολοκλήρωσε την παρουσία του στον Αρη ο Βολιώτης μεσοεπιθετικός Στέλιος Νάκας και επιστρέφει στην Ξάνθη. Αγωνίστηκε για ένα εξάμηνο με την κιτρινόμαυρη φανέλα, όμως ανήκει στη Skoda, η οποία τον είχε παραχωρήσει με τη μορφή δανεισμού. Ο δανεισμός έληξε και ο 21χρονος είναι υποχρεωμένος να δώσει το παρών στην πρώτη συγκέντρωση της ομάδας του, την προσεχή Κυριακή 5 Ιουλίου.
Το δυσάρεστο για τον Νάκα, είναι πως, επί της ουσίας, δεν πρόλαβε να κάνει διακοπές, δεδομένου πως μέχρι την Παρασκευή προπονούνταν κανονικά με τον Αρη στο Ρύσιο και τώρα καλείται να ενταχθεί στις προπονήσεις της Ξάνθης. Ο Νάκας, αγωνίστηκε σε 14 ματς με την κιτρινόμαυρη φανέλα, εκ των οποίων σε δύο ξεκίνησε βασικός, αφού συνήθως ο Καλαϊτζίδης τον έριχνε στη μάχη από τον πάγκο, ενώ σημείωσε και 2 γκολ.