Logo
Print this page

"Όλοι οι Αρκάδες νιώθουν υπερήφανοι"

Συγχαρητήρια επιστολή στη διοίκηση του Αστέρα Τρίπολης απέστειλε ο Δημήτρης Παυλής, με εντολή του οποίου φωταγωγήθηκε η πόλη της Αρκαδίας. Οι Πελοποννήσιοι κατάφεραν να φτάσουν στο στόχο τους, που ήταν η δεύτερη θέση στην ειδική βαθμολογία των play offs, με αποτέλεσμα να εξασφαλίσουν την παρουσία τους στους ομίλους του Europa League. Για τον λόγο αυτό, ο Δήμαρχος Τρίπολης, Δημήτρης Παυλής απέστειλε συγχαρητήρια επιστολή, στην οποία μεταξύ άλλων αναφέρεται:
«Για άλλη μια φορά, όχι μόνο η τοπική μας κοινωνία, όχι μόνο η πόλη μας η Τρίπολη, όχι μόνο ο Δήμος στο σύνολό του, αλλά όλη η Αρκαδία και οι Αρκάδες στο σύνολό τους, όπου κι αν βρίσκονται, νιώθουν υπερήφανοι. Νιώθουν πλημμυρισμένοι από συναισθήματα χαράς και συγκίνησης, που ο άξιος εκπρόσωπος μας στα σαλόνια της Super League, συνεχίζει να μας χαρίζει σταθερά τα τελευταία χρόνια επιτυχίες και αναγνωρίσεις, ανεβάζοντας συνεχώς τον πήχη του και πετυχαίνοντας τους στόχους του».

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]