Logo
Print this page

Σήκωσαν την κούπα Δερμιτζάκης-Πέτσης!

Ο Ολυμπιακός έκανε το νταμπλ όσον αφορά στα πρωταθλήματα Νέων της Σούπερ Λιγκ. Μετά την κατάκτηση του τίτλου στο πρωτάθλημα των ομάδων Κ20, χθες οι "ερυθρόλευκοι" Κ17 πανηγύρισαν τον τίτλο επικρατώντας του ΠΑΟΚ στο μεγάλο τελικό με σκορ 1-0. Φυσικά η επιτυχία για τους Πειραιώτες είχε και μαγνησιώτικο χρώμα... αφού μέλη της ομάδος Κ17 είναι ο Ανδρέας Δερμιτζάκης και ο Βασίλης Πέτσης. Στην τελική φάση, ο πρώτος έπαιξε στον ημιτελικό για δέκα λεπτά ως αλλαγή και συνολικά τη σεζόν είχε 14 εμφανίσεις. Ο δεύτερος, που πήγε τον Ιανουάριο στον Ολυμπιακό από την Κ20 της Νίκης Βόλου, αγωνίστηκε σε 5 αγώνες.

11055265 832164556838056 2961778869887132939 n

Last modified onSunday, 31 May 2015 20:01
Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]