Πρώτη τη Δευτέρα για τους πρωταθλητές
Η παρατεταμένη περίοδος αβεβαιότητας κι απραξίας είχε αναβάλει μέχρι στιγμής την πρώτη προπόνηση του ΓΣ Αλμυρού. Τελικά, η πρωταθλήτρια ομάδα της Α' ΕΠΣΘ για την περίοδο 2014-15 θα αρχίσει τη νέα σεζόν την προσεχή Δευτέρα 24/8, ενώ την ίδια ημέρα…
- Published in Α' ΕΠΣΘ
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
