noodles volos banner

Π. Τζαναβάρας: «Επιβεβαιώθηκα, δε χρειάζεται έπαρση»

Το ότι δικαιώθηκε για το γεγονός ότι το ματς με την Ιστιαία χρειαζόταν μεγάλη προσοχή τόνισε στις δηλώσεις τους ο Παναγιώτης Τζαναβάρας μετά το τέλος του αγώνα στον Σπορτ Φμ 89.5. Συγκεκριμένα ο Κορίνθιος τεχνικός τόνισε:

"Επιβεβαιώθηκα, όταν έλεγα ότι πρέπει να προσέξουμε σ’ αυτό το ματς. Σ’ αυτήν την κατηγορία δε χρειάζεται έπαρση. Με το γρήγορο πρώτο γκολ της Ιστιαίας τα πράγματα έγιναν ακόμη πιο δύσκολα και πλέον είχαμε να αντιμετωπίσουμε και την κακή ψυχολογία. Δεν ήμασταν αυτοί που έπρεπε να είμαστε στο πρώτο ημίχρονο. Έβλεπα μία δυσλειτουργία στην ανάπτυξη, αλλά ευτυχήσαμε να ισοφαρίσουμε με τον Μπρίτος. Στο δεύτερο μέρος βελτιωθήκαμε και ήξερα ότι με υπομονή θα σκοράρουμε και όντως σκοράραμε".

Επίσης σε ερώτηση για τον Μπρίτος ο κ. Τζαναβάρας τόνισε ότι είναι παίκτης που μπορεί να βοηθήσει με την ταχύτητα που έχει με την μπάλα στα πόδια.

Θ. Γουρνάς: «Δεν ήταν σε καλή μέρα η διαιτησία»

Στη διαιτησία τα έριξε για την ήττα της ομάδας του ο προπονητής της Ένωσης Απολλωνίου/ΑΟ Ιστιαίας, θεωρώντας ότι και τα δύο γκολ δεν έπρεπε να μετρήσουν. Αναλυτικά τι είπε:

«Οπωσδήποτε το αποτέλεσμα δε μας αφήνει ικανοποιημένους. Δεν έχω συνηθίσει να τα ρίχνω στη διαιτησία, αλλά θεωρώ ότι στο πρώτο γκολ του Ολυμπιακού γίνεται επιθετικό φάουλ και το δεύτερο είναι οφσάιντ. Η διαιτησία δεν ήταν σε καλή μέρα και η ομάδα μου άξιζε την ισοπαλία. Είχαμε να αντιμετωπίσουμε έναν αντίπαλο, που θέλει να ανέβει κατηγορία, ενώ εμείς ερχόμαστε από το τοπικό. Παίζουμε ανοικτό ποδόσφαιρο και είναι καλό για τη δικιά μου ομάδα ότι αναγκάστηκε ο Ολυμπιακός, που έχει ιστορία στην Α’ Εθνική να κάνει καθυστερήσεις στο τέλος του αγώνα. Εύχομαι καλή συνέχεια στον Ολυμπιακό Βόλου και σε μας να πάρουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε».