Εκτός για δύο εβδομάδες ο Μπενίσκος
- Published in Γ' Εθνική
Τις υπηρεσίες του Μίμη Μπενίσκου θα στερηθεί για περίπου δυο εβδομάδες ο Διαγόρας Σεβαστής.
Ο έμπειρος φορ «κληρονόμησε» θλάση τελικά στο νικηφόρο ντέρμπι με τον Αχιλλέα στη Νεοκαισάρειας (όπου και αντικαταστάθηκε στο 62′), γι’ αυτό και θα απουσιάσει από το ερχόμενο εντός έδρας παιχνίδι με τον Ρήγα Φεραίο και πιθανότατα και από το μεθεπόμενο ματς, εκτός έδρας με τον Θεσπρωτό.
Η σοβαρότητα του τραυματισμού του Μπενίσκου διαπιστώθηκε την Τετάρτη, ημέρα κατά την οποία ο Διαγόρας, μετά το ρεπό της Τρίτης, ουσιαστικά ξεκίνησε την προετοιμασία του για το προσεχές παιχνίδι. Αναμφισβήτητα η απώλεια του Μπενίσκου «πονοκεφαλιάζει» το τεχνικό τιμ του Διαγόρα, όμως υπάρχει η βεβαιότητα ότι οι υπόλοιποι παίκτες που έχει στη διάθεσή του ο Κώστας Παπαδόπουλος είναι σε θέση να καλύψουν το κενό.
Κατά τα άλλα, το κλίμα στις τάξεις του Διαγόρα είναι άριστο και άπαντες δηλώνουν αποφασισμένοι να «ζευγαρώσουν» τις νίκες τους, μετά το «τρίποντο» της πρεμιέρας.
Πηγή: mikriliga.com
