"Ροντέο" δίχως νικητή στην Τρίπολη
Χωρίς νικητή, 1-1, έληξε η αναμέτρηση του Αστέρα απέναντι στην Ξάνθη στο «Θεόδωρος Κολοκοτρώνης». Από ένα ημίχρονο είχαν οι δύο ομάδες στο παιχνίδι. Το πρώτο ανήκε στους γηπεδούχους, που προηγήθηκαν με όμορφο γκολ του Σκούρτη, ενώ είχαν νωρίτερα δοκάρι κι…
- Published in Superleague
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
