Στο δ.σ. του ΠΑΟΚ ο πρώην διαιτητής Λούμπος Μίχελ!
Έγινε σήμερα η Γενική Συνέλευση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ με θέμα την διεύρυνση του Δ.Σ. της ΠΑΕ και την εκλογή νέων μελών. Το συμβούλιο θα έχει οκτώ μέλη και το νέο Δ.Σ. αποτελείται από τους Ιάκωβο Αγγελίδη, Νίκο Βεζυρτζή, Μάκη…
- Published in Superleague
- Last modified on Monday, 21 December 2015 13:52
