"Mε Καλογερόπουλο, η ΑΕΚ θα κέρδιζε Τσάμπιονς Λιγκ"
Νέα επίθεση στον Χαράλαμπο Καλογερόπουλο για τη διαιτησία του στο ντέρμπι της ΑΕΚ με τον Ολυμπιακό εξαπέλυσε ο Σάββας Θεοδωρίδης. Ο αντιπρόεδρος της «ερυθρόλευκης» ΠΑΕ μίλησε στο «Φως» και υποστήριξε πως η Ένωση με τον Έλληνα ρέφερι θα μπορούσε να…
- Published in Superleague
- Last modified on Monday, 15 February 2016 13:32
