Άναψε «πράσινο» το ΥΠΕΝ στην ΑΕΚ!
Ένα ακόμη πολύ σημαντικό βήμα για την υλοποίηση του ονείρου της «Αγια-Σοφιάς» έγινε πραγματικότητα. Σύμφωνα με την «Ώρα για Σπορ», η αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Περιβάλλοντος μετά την εξέταση όλων των στοιχείων που έδωσε η πλευρά της ΑΕΚ έγκρινε πως…
- Published in Superleague
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
