Logo
Print this page

Χάνει το "Καραϊσκάκη" ο Μπερμπάτοφ

Απών από το ντέρμπι του Καραϊσκάκη με τον Ολυμπιακό θα είναι ο Ντίμιταρ Μπερμπάτοφ για λογαριασμό του ΠΑΟΚ. Ο Βούλγαρος άσος δεν απέφυγε τη βαριά «καμπάνα» για την αποβολή του στην ήττα από την ΑΕΚ και η αγκωνιά στον Σιμόες θα του στερήσει τη συμμετοχή σε τρεις αγωνιστικές. Έτσι, ο Μπερμπάτοφ, που ήταν απών από το πρώτο ματς Κυπέλλου με τον Ατρόμητο, θα χάσει το σαββατιάτικο παιχνίδι της Τούμπας με τον Ατρόμητο και την αναμέτρηση με τους Πειραιώτες στις 7 Φεβρουαρίου.

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]