Οπαδοί του Παναθηναϊκού στη Βουλή
- Published in Superleague
Τις δυναμικές αντιδράσεις που είχαν προαναγγελθεί μετά το κλείσιμο της θύρας 13 ξεκίνησε ο κόσμος του Παναθηναϊκού. Περισσότεροι από 200 φίλοι του «τριφυλλιού» συγκεντρώθηκαν το απόγευμα της Πέμπτης στον κεντρικό σύνδεσμο της θύρας 13 και σχηματίζοντας πορεία με αυτοκίνητα και μηχανές, κατευθύνθηκαν προς τη Βουλή.
Όταν έφτασαν εκεί πέταξαν φέιγ βολάν και φώναξαν συνθήματα εναντίον του Σταύρου Κοντονή, του Ολυμπιακού και του Βαγγέλη Μαρινάκη. Όπως είναι εύλογο, η κυκλοφορία στο συγκεκριμένο σημείο διεκόπη, ενώ θεωρείται πιθανότατο ότι η πορεία των οπαδών του Παναθηναϊκού θα κατευθυνθεί στη συνέχεια στο υφυπουργείο Αθλητισμού.
Last modified onThursday, 21 January 2016 22:16
