Logo
Print this page

Τέλος από την Ξάνθη Τόμιτς και Έλτον

Παρελθόν από την Ξάνθη αποτελούν οι Τόμισλαβ Τόμιτς και Τσαρλς Φιγκεϊρέντο ντα Σίλβα Έλτον που δεν έπεισαν με την απόδοσή τους. Την λύση της συνεργασίας της με τον Τόμισλαβ Τόμιτς και τον Τσαρλς Φιγκεϊρέντο ντα Σίλβα Έλτον έκανε γνωστή η Ξάνθη. Ο Κροάτης μέσος αγωνίστηκε σε μόλις ένα ματς φέτος (στην τελευταία αγωνιστική των ομίλων του Κυπέλλου), ενώ ο Βραζιλιάνος μεσοεπιθετικός σε τρία παιχνίδια στο πρωτάθλημα (έχοντας 1 ασίστ) και σε ένα ματς Κυπέλλου.
Η ανακοίνωση της Ξάνθης
Η ΠΑΕ SKODA ΞΑΝΘΗ ανακοινώνει την λύση της συνεργασίας της, με τους ποδοσφαιριστές Tomic Tomislav και Elton Charles Figueiredo da Silva.

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]