Συμφωνία φορέων για το εγγυητικό ταμείο των ποδοσφαιριστών
- Published in Superleague
Συμφωνία υπήρξε μεταξύ του ΠΣΑΠ, της ΕΠΟ, της Super League και της Football League μετά τη συνάντηση που έγινε σήμερα για το εγγυητικό ταμείο των ποδοσφαιριστών. Συμφωνήθηκε η επανασύσταση του ταμείου υπό την αιγίδα της ΕΠΟ αυτή τη φορά. Κάτι που αυτομάτως οδηγεί στην αναστολή της απόφασης του συνδικαλιστικού οργάνου των ποδοσφαιριστών να απέχουν από τους αγώνες του Κυπέλλου.
Μετά το τέλος της συνάντησης ο πρόεδρος της ΕΠΟ, Γιώργος Γκιρτζίκης, δήλωσε: «ΕΠΟ, Super League, Football League και ΠΣΑΠ επανεπιβεβαιώνουν την αναγκαιότητα σύστασης του εγγυητικού ταμείου. Θα επανασυσταθεί. Από την ΕΠΟ ως τις 20 Ιανουαρίου θα ολοκληρωθούν οι επαφές του ΠΣΑΠ με τις δύο λίγκες αναφορικά με τον κανονισμό λειτουργίας του ταμείου και ακολούθως η ΕΠΟ θα οριστικοποιήσει τους όρους και τις προϋποθέσεις και θα αποφασίσει την έναρξη λειτουργίας εγγυητικού ταμείου".
Ο Διονύσης Δημόπουλος, πρόεδρος του ΠΣΠΑ, ανέφερε: «Με πνεύμα αλληλεγγύης δώσαμε απο κοινού λύση στο πρόβλημα. Το εγγυητικό ταμείο θα υλοποιηθεί άμεσα και οι αδύναμοι οικονομικά συνάδελφοι μας θα αποζημιώνονται έστω και μερικώς. Ευχαριστούμε όλους τους κοινωνικούς μας εταίρους».
Από τη συνάντηση είχε αποχωρήσει νωρίτερα ο πρόεδρος της Super League, Γιώργος Μποροβήλος, ο οποίος ανέφερε κατά την έξοδο του: «Η συνάντηση δεν είναι υπό το κράτος της απειλής για απεργία, αλλά γίνεται σε ενα πλαίσιο συνεννόησης. Το εγγυητικό ταμείο πρέπει να λειτουργήσει αλλά θα δούμε πόσα χρήματα θα μπαίνουν κτλ.. Διότι ήταν άλλα τα οικονομικά δεδομένα όταν υπήρξε η συμφωνία και άλλα τώρα. Θεωρώ δεν υπάρχει θέμα απεργίας. Κάτι τέτοιο ήταν πολύ δύσκολο να γίνει από τη στιγμή που η ΕΠΟ όρισε διαιτητές και οι συνέπειες για τις ομάδες θα ήταν τεράστιες».
sdna.gr