Logo
Print this page

Τρίποντο μετά από καιρό για Λεβαδειακό

Νίκη μετά από καιρό για τον Λεβαδειακό που χάρη στο πανέμορφο τέρμα (γυριστό σουτ) του Ντομοβτσίσκι στο 33ο λεπτό επικράτησε 1-0 της Ξάνθης στο γήπεδο του στο πλαίσιο της 12ης αγωνιστικής της Super League, ενώ είχε δύο δοκάρια. Ένα με τον Μάντζιο στο 25’ και την άλλη σαράντα λεπτά μετά, με τον Κώστα Μανωλά.  Παράλληλα, μπήκε τέλος στο αήττητο σερί (πέντε ματς) των φιλοξενούμενων.

Συνθέσεις:
Λεβαδειακός: Βερέμκο (32' λ.τρ. Τσιντώντας), Στάθης, Νικολάου, Μανωλάς, Μαχαίρας, Εντουίν, Γιακουμάκης, Τριποτσέρης, Φαβάλι (49' λ.τρ. Μίνγκας), Μάντζιος, Ντομοβτσίσκι (77' Ναβάρο). 
Ξάνθη: Τσενάμο, Μπαξεβανίδης, Σολτάνι, Ντα Σίλβα, Λουσέρο, Χερέα, Φάρκας, Λισγάρας, Ζαραδούκας (46' Παπαστεριανός), Ντιμιτροφ (67' Τριάδης), Ράνος (46' Καπετάνος). 

Last modified onSunday, 29 November 2015 19:54
Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]