Logo
Print this page

Ζήτησε φιλικό για τον Παναθηναϊκό ο Στραματσόνι

Ο Αντρέα Στραματσόνι ζήτησε τη διεξαγωγή ενός φιλικού παιχνιδιού, προκειμένου να εξάγει συμπεράσματα για την ομάδα του Παναθηναϊκού. Παίζει το Σάββατο με τον Λεβαδειακό.

Τη διεξαγωγή ενός φιλικό παιχνιδιού ζήτησε ο Αντρέα Στραματσόνι, προκειμένου να αποκτήσει μία πρώτη εικόνα για το ρόστερ που έχει να διαχειριστεί. Ο Ιταλός προπονητής εξέφρασε την επιθυμία ο Παναθηναϊκός να αντιμετωπίσει έναν δυνατό αντίπαλο, ώστε να σχηματίσει άποψη για τους παίκτες του και να διαπιστώσει τον τρόπο παιχνιδιού και την τακτική.

Το αίτημα του Στραματσόνι ικανοποιήθηκε και κλείστηκε φιλική αναμέτρηση με τον Λεβαδειακό για το Σάββατο (14/11) στο "Γεώργιος Καλαφάτης" στις 15:00.

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]