Έξαλλοι με ΚΕΔ για Αρετόπουλο στον Παναθηναϊκό
- Published in Superleague
Η απόφαση της ΚΕΔ να ορίσει τον Αρετόπουλο στο ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ έκανε έξαλλους του ανθρώπους του Παναθηναϊκού αφού ο συγκεκριμένος διαιτητής βρίσκεται σε δικαστική διαμάχη με τον πρόεδρο της ομάδας
Ο Αρετόπουλος έχει καταθέσει μήνυση κατά του προέδρου του Παναθηναϊκού, όπως είχε κάνει και ο Βοσκάκης που είχε οριστεί για το ματς με την Ξάνθη. Θυμίζουμε ότι την προηγούμενη εβδομάδα ο Γιάννης Αλαφούζος είχε δικαιωθεί για αυτή την υπόθεση. Έτσι ο Αρετόπουλος, γίνεται ο δεύτερος διαιτητής που σε τρεις αγωνιστικές που ορίζεται σε ματς των πράσινων ενώ έχει σε εκκρεμότητα δικαστική διαμάχη με τον τον πρόεδρο της ομάδας.
Η ΚΕΔ όρισε τον Αρετόπουλο όχι σε κάποιο απλό ματς, αλλά στο μεγάλο ντέρμπι απέναντι στον ΠΑΟΚ στην Τούμπα. Από την «πράσινη» ΠΑΕ αναρωτιούνται πώς είναι δυνατόν να συμβαίνει κάτι τέτοιο, ενώ δεν ξεχνούν πως ο συγκεκριμένος ρέφερι έχει αφήσει πολλές φορές στο παρελθόν δυσαρεστημένους τους «πράσινους» με φαλτσοσφυρίγματα σε παιχνίδια προηγούμενων ετών.
Ο Αρετόπουλος θεωρείται persona non grata για τον Παναθηναϊκό, αφού ανάμεσα σε άλλα είναι ο άνθρωπος που επέμεινε να συνεχιστεί με κάθε κόστος εκείνο το ματς στα Γιάννενα υπό πυκνό πέπλο ομίχλης, ήταν διαιτητής στην περσινή αναμέτρηση με τον Πλατανιά, όπου είχε καταλογίσει μόλις ένα φαόυλ υπέρ των πράσινων, ενώ ήταν και 4ος στο περίφημο ματς με τον Ολυμπιακό στο Καραϊσκάκη το 2011 με το οφσάιντ του Κατσουράνη και το «ντου» του κόσμου στο φινάλε.
sportfm.gr
