Τούντορ: «Από εδώ και πέρα Νο1 ο Γλύκος»
- Published in Superleague
Ο Ιγκόρ Τούντορ είδε… αρκετά από τον Όλσεν και πλέον θα δώσει ευκαιρία στον Γλύκο, αρχής γενομένης από τον αυριανό αγώνα του ΠΑΟΚ με την Κράσνονταρ. Πώς σκοπεύει να χτυπήσει το ματς με τους Ρώσους. Aπόλυτη επίγνωση της επιτακτικής ανάγκης για θετικό αποτέλεσμα απέναντι στην Κράσνονταρ έχει ο Ιγκόρ Τούντορ. Το ίδιο όμως επιτακτική είναι η ανάγκη και για ροτέισον ώστε να βγει το δύσκολο πρόγραμμα που έχει μπροστά του ο ΠΑΟΚ, όπως εξήγησε ο Κροάτης τεχνικός. Βασικός ο Γλύκος αντί του Όλσεν που έχει... κοστίσει αρκετά ως τώρα στον «Δικέφαλο», αλλά όχι μόνο ενόψει και του ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό.
Αναλυτικά, η συνέντευξη Τύπου:
«Στο ποδόσφαιρο υπάρχει ένας κανόνας, ο οποίος λέει ότι είσαι τόσο καλός όσο έπαιξες στο προηγούμενο παιχνίδι σου. Εγώ δεν το πιστεύω αυτό. Σίγουρα παραμένει λίγο το τελευταίο παιχνίδι στο μυαλό μου γιατί αν σκοράρεις τρεις φορές, χάσεις πέναλτι, άλλες 3-4 ευκαιρίες για γκολ και ο αντίπαλος σε τρεις ευκαιρίες σκοράρει τρία γκολ και δεν κερδίζεις, τότε είναι λίγο δύσκολο, αλλά ξέρουμε ότι στο ποδόσφαιρο ορισμένες φορές δεν παίρνεις αυτό που αξίζεις. Είναι αυτά που είπα και στους ποδοσφαιριστές μου χτες στα αποδυτήρια. Αλλά το πιο σημαντικό είναι να μην επηρεαστείς από αυτά, αλλά να δουλέψεις πιο σκληρά πιο στοχευμένα και οι ποδοσφαιριστές μου και εγώ με τους συνεργάτες μου θα πρέπει να βρούμε τη δύναμη να δουλέψουμε πιο σκληρά. Μπορούμε να επικαλεστούμε πολλές δικαιολογίες, αλλά το σημαντικό είναι να δουλεύεις σκληρά και να γίνεσαι καλύτερος. Εξακολουθώ να πιστεύω στις δυνατότητες των ποδοσφαιριστών μου και στη δουλειά που έχουμε κάνει και θεωρώ ότι αύριο και την Κυριακή θα είναι δύο καλά παιχνίδια για εμάς».
Για το αν θα προχωρήσει σε ροτέισον: «Θα υπάρξουν κάποιες αλλαγές γιατί για εμάς το πρωτάθλημα είναι πιο σημαντικό. Κάποιοι σημαντικοί για εμάς ποδοσφαιριστές δε θα αγωνιστούν αύριο. Θα υπάρξει αλλαγή στη θέση του τερματοφύλακα, από εδώ και πέρα Νο1 θα είναι ο ο Γλύκος. Ο λόγος που επαναλαμβάνω γίνεται αυτό είναι γιατί για εμάς το πρωτάθλημα είναι πιο σημαντικό. Αυτό δε σημαίνει ότι δε θα παρατάξουμε μία καλή ομάδα. Θα παρατάξουμε μία καλή ομάδα για να κερδίσουμε, κάτι που θέλουμε μιας και αγωνιζόμαστε στην έδρα μας. Θα είναι ένα παιχνίδι κόντρα σε έναν αντίπαλο πολύ δυνατό, πιο δυνατό από εμάς».
Για τυχόν προβληματισμούς που έχουν "γεννηθεί" έπειτα από τα τελευταία ματς του ΠΑΟΚ: «Είμαι προβληματισμένος γιατί στο ελληνικό πρωτάθλημα χάσαμε 4-5 βαθμούς που αξίζαμε, πληρώνοντας ατομικά λάθη μας. Από εκεί και πέρα γενικότερα στα παιχνίδια που έχουμε παίξει συνολικά από την αρχή του καλοκαιριού στο πρωτάθλημα και στην Ευρώπη, θεωρώ ότι μόνο σε 1-2 παιχνίδια η ομάδα μου δεν ήταν στο 100% που θα έπρεπε και τα έχασε δίκαια. Στα υπόλοιπα δουλέψαμε καλά κάναμε αυτό που θέλαμε και είμαι περήφανος για αυτό που έχει παρουσιάσει η ομάδα μου μέχρι στιγμής και για τους ποδοσφαιριστές μου γιατί με την ποιότητα που έχουν δουλεύουν στο 100% και προσπαθούν κάθε φορά για το καλύτερο.
Αν αναλογιστούμε ότι σε 16 παιχνίδια μόνο σε 1-2 δεν είχαμε την απόδοση που θέλαμε, τότε είμαι υπερήφανος για την ομάδα μου και τους παίκτες μου και θεωρώ ότι είμαστε σε καλό δρόμο. Η απογοήτευση που υπάρχει είναι γιατί πάντα υπάρχει στον ΠΑΟΚ η πίεση και όλοι εδώ πέρα θέλουν να κερδίσουμε το πρωτάθλημα. Πάντα υπάρχει πίεση, αλλά είμαι υπερήφανος για αυτά που παρουσιάζει η ομάδα μου στο γήπεδο».