Αγχώθηκε αλλά κέρδισε ο Παναθηναϊκός
- Published in Superleague
Δίχως να πιάσει σπουδαία απόδοση, αλλά έχοντας κάποιες εξάρσεις, η ομάδα του Γιάννη Αναστασίου κέρδισε με 3-1 τον μαχητικό ΠΑΣ Γιάννινα το απόγευμα της Δευτέρας για την 7η αγωνιστική και πάει με την καλύτερη δυνατή ψυχολογία στην Τούμπα για το ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ. Ο Καρέλης στο 17’ και ο Πέτριτς με πέναλτι στο 60’ έδωσαν προβάδισμα δύο τερμάτων, αλλά το συγκρότημα του Γιάννη Πετράκη «επέστρεψε» μειώνοντας στο 71’ με τον Τσάβες από την άσπρη βούλα. Ο Στιλ έσωσε το «τριφύλλι» στο 86’ και ο Αμπέντ στο τελευταίο λεπτό των καθυστερήσεων σημείωσε το πρώτο του γκολ από την επιστροφή του.
Έτσι, ο Παναθηναϊκός παραμένει η μόνη ομάδα που βρίσκεται κοντά στον Ολυμπιακό, από τον οποίο απέχει μόλις τρεις βαθμούς. Αντίθετα, ο ΠΑΣ Γιάννινα συμπλήρωσε μία εφιαλτική τριάδα αγώνων στην Αθήνα έχοντας δεχθεί από τους τρεις «μεγάλους» 11 τέρματα και εξακολουθεί να ψάχνει την πρώτη του εκτός έδρας νίκη.
Συνθέσεις:
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ): Στιλ, Θελάντερ, Ταυλαρίδης, Νάνο, Μαρινάκης, Λαγός (66’ Πράνιτς), Ζέκα, Ατζαγκούν (77’ Κουτρουμπής), Καρέλης (58’ Μπεργκ), Αμπέντ, Πέτριτς.
ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ: Βελλίδης, Μπέριος (73’ Μανιάς), Σκόνδρας, Στρούνα, Μιχαήλ, Ναδάλες (67’ Καρανίκας), Τσουκαλάς, Κοζορώνης, Ακόστα, Τσάβες, Ίλιτς (79’ Φερφελής).
