"Θα συνεχίσουμε και όσο αντέξουμε"
- Published in Football League
Επίσημη θέση στα όσα διαδραματίζονται το τελευταίο διάστημα στην ομάδα με τις αποχωρήσεις παικτών, τις προσφυγές και εν τέλει την αποχώρηση και του προπονητή Σούλη Παπαδόπουλου, πήρε η διοίκηση της ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου. Όπως τονίζει σε ανακοίνωσή της:
"Καταρχάς, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε από καρδιάς όλους τους επιχειρηματίες, τους φιλάθλους και τους χορηγούς που συνέβαλλαν ο καθένας με το δικό του τρόπο ξεχωριστά, στη φετινή προσπάθεια για την αγωνιστική ανάκαμψη του Ολυμπιακού Βόλου.
Η σημερινή διοίκηση που ανέλαβε το προηγούμενο καλοκαίρι τις τύχες της ομάδας, καθώς δεν υπήρχε άλλη λύση, κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια για τη σωτηρία του Ολυμπιακού Βόλου, έχοντας θέσει μία και μοναδική προϋπόθεση. Τη συσπείρωση του φίλαθλου κόσμου γύρω από αυτή. Δυστυχώς όμως οι υποχρεώσεις της ΠΑΕ ήταν και παραμένουν δυσβάσταχτες. Εμείς από την πλευρά μας ως αγνοί υπηρέτες του Ολυμπιακού Βόλου συνεχίζουμε να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας, μέχρι ότου βρεθούν οι επενδυτές ή οι σωτήρες. Οι πόρτες της ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου ήταν και παραμένουν ανοιχτές για οποιονδήποτε επενδυτή. Αναλαμβάνουμε όλες τις ευθύνες που μας αναλογούν και θα πορευτούμε με τα υπάρχοντα προβλήματα, μέχρι να βρεθεί η καλύτερη δυνατή λύση για την αγαπημένη μας ομάδα. Τα λόγια και τις κριτικές τα αφήνουμε στους γραφικούς και πολύ λίγους, Χρήστους. Εμείς δεν θα κάνουμε απεργία πείνας. Θα συνεχίσουμε με ψηλά το κεφάλι και όσο αντέξουμε…
