Λ. Δενελάβας και Καραγγέλης σε ομάδα του νομού Λάρισας!
- Published in ΕΠΣΘ
Το “μπαμ” του καλοκαιριού στο τοπικό πρωτάθλημα έγινε, αφορά παίκτες από τον Βόλο αλλά μεταγραφή σε ομάδα του νομού Λάρισας! Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του magnesiasports, ο Λευτέρης Δενελάβας και ο Παναγιώτης Καραγγέλης συμφώνησαν με τον Ατρόμητο Αμπελιάς, σωματείο του όμορου νομού και θα συνεχίσουν εκεί την ποδοσφαιρική τους πορεία! Οι δύο έμπειροι παίκτες, ο αρχισκόρερ της Α' ΕΠΣΘ τη σεζόν 2014-15 και τέσσερις φορές πρώτος σκόρερ την τελευταία πενταετία, καθώς επίσης και ο αξιόλογος κεντρικός αμυντικός/μέσος αφήνουν τον Σαρακηνό, καθώς θέλησαν να δοκιμάσουν κάτι καινούργιο στο χώρο του ποδοσφαίρου. Συνδετικός κρίκος για τις μεταγραφές είναι ο Θάνος Παναγιωτόπουλος, παλιός διαιτητής στην ΕΠΣΘ και νυν αρχηγός του Ολυμπιακού Αμπελιάς, ο οποίος συνδέεται με πολυετή φιλία με τους δύο ποδοσφαιριστές. Στο σύλλογο της Β' Λάρισας, αγωνίζεται ήδη ο Απόστολος Κουλάκογλου, παλιός παίκτης της Δάφνης, ενώ εκτός απροόπτου, τη νέα σεζόν θα είναι ακόμη ένας Βολιώτης που αναμένεται να απαντήσει θετικά.
Μιλώντας στο magnesiasports, ο Λευτέρης Δενελάβας δήλωσε: “Είναι μια νέα πρόκληση για εμάς, θέλαμε να δοκιμάσουμε κάτι καινούργιο και μας άρεσε πολύ ο τρόπος που μας προσέγγισαν οι άνθρωποι της Αμπελιάς. Θέλω προσωπικά να ευχαριστήσω τον Βασίλη Τζέκα και την ομάδα του Σαρακηνού. Πραγματικά η συμπεριφορά τους ήταν άψογη από την πρώτη στιγμή της συνεργασίας μας. Δεν ήταν εύκολη απόφαση να αποχωριστώ την παρέα που είχαμε την προηγούμενη σεζόν στον Σαρακηνό, αυτή την οικογένεια μέσα κι έξω από τους αγωνιστικούς χώρους, ωστόσο προτιμήσαμε να αναζητήσουμε νέες εμπειρίες στο χώρο του ποδοσφαίρου εκτός Μαγνησίας”.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι Δενελάβας και Καραγγέλης θα ακολουθήσουν την προετοιμασία του Ολυμπιακού Αμπελιάς και κατά τη διάρκεια της σεζόν, θα προπονούνται με την ομάδα του νομού Λάρισας, αλλά όχι σε καθημερινή βάση. Θα κάνουν επίσης προπονήσεις στον Σαρακηνό για να αποφύγουν τις συνεχείς μετακινήσεις. Έτσι, ο Δενελάβας θα έχει την ευκαιρία να αγωνιστεί για τον Ολυμπιακό, ...όχι τον αγαπημένο του από τον Πειραιά αλλά για αυτόν της Αμπελιάς...
ΦΩΤΗΣ ΓΑΛΟΥΣΗΣ
