"Δεν χρειάζεται πανικός γιατί είναι διάτρητη η απόφαση της ΕΠΟ"
- Published in ΕΠΣΘ
Στο Ράδιο Ένα 102,5 μίλησε σήμερα το πρωί ο πρόεδρος της ΕΠΣΘ, Τάσος Μπατζιάκας στην εκπομπή του Γιάννη Αναστασίου. Μεταξύ των άλλων ανέφερε: “Δεν χρειάζεται πανικός γιατί είναι μια διάτρητη απόφαση που πολύ βιαστικά πήρε μια επιτροπή της ΕΠΟ που εγώ δεν την γνωρίζω. Για να διαγραφεί μια ΕΠΣ, απαιτείται απόφαση της γενικής συνέλευσης. Το ίδιο διαιτητικό δικαστήριο της ΕΠΟ μάς άνοιξε την πόρτα γιατί δήλωσε ότι είναι αναρμόδιο για τέτοια θέματα και θα πρέπει να πάμε στο Ειρηνοδικείο που προσφάτως ενέκρινε το καταστατικό μας” και συνέχισε: “Σήμερα θα καταθέσουμε προσωρινά μέτρα για την ποινή που μας επιβλήθηκε. Δεν θα κάνουμε πίσω, την Δευτέρα θα πάμε να εκδικαστεί η υπόθεση”.
Τέλος, είπε για ακόμη μία φορά ότι οι ενέργειες της ΕΠΣΘ αποσκοπούν σε ένα καθαρό ποδόσφαιρο και δεν επηρεάζονται από κανέναν άλλον παράγοντα.