Logo
Print this page

Κινήσεις για ...αναγέννηση ανενεργών σωματείων

Αρκετές θα είναι οι καινούργιες ομάδες στη Β' ΕΠΣΘ τη νέα σεζόν εφόσον ολοκληρωθούν οι προσπάθειες των παραγόντων να "αναστήσουν" σωματεία που τα τελευταία χρόνια δεν κατέβηκαν στα πρωταθλήματα. Και δεν αναφερόμαστε στους Νέους Αθλητές Νίκης που η διοικούσα επιτροπή ποδοσφαίρου του κυανόλευκου συλλόγου θα στελεχώσει με ποδοσφαιριστές και θα συμμετάσχει κανονικά στο πρωτάθλημα. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες του magnesiasports, έχουν γίνει το τελευταίο διάστημα κινήσεις ώστε να συσταθούν εκ νέου το Ορμίνιο Πορταριάς, η Ένωση Λεχωνίων (ή ο Νηλέας Κ. Λεχωνίων), ο Εθνικός Βόλου, ενώ οι άνθρωποι του Απόλλωνα Κροκίου περιμένουν να αρχίσουν και να γίνουν οι εργασίες στο γήπεδο του χωριού ώστε να βάλουν μπρος στη δημιουργία του ποδοσφαιρικού συνόλου. Επίσης, ενδέχεται μία ομάδα από το Ανεπίσημο να "μεταπηδήσει" στην ΕΠΣΘ -όπως πολλές άλλες στο παρελθόν- καθώς ο υπεύθυνός της εξέφρασε ζωηρό ενδιαφέρον για να φτιάξει σύλλογο που θα αγωνιστεί στα επίσημα τοπικά πρωταθλήματα. Όλα αυτά βέβαια είναι απλώς κινήσεις που βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο, ωστόσο θεωρείται πολύ πιθανό η ΕΠΣΘ να έχει στη δύναμή της περισσότερα σωματεία την περίοδο 2015-2016, από τα 37 που δήλωσαν συμμετοχή (και αγωνίστηκαν 36) τη χρονιά που μάς πέρασε.

Φ.Γ.

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]