Γνωστοί οι δύο από τους τρεις αντιπάλους του ΓΣΑ
- Published in ΕΠΣΘ
Στις 10 Μαίου αρχίζει το πρωτάθλημα πρωταθλητριών ΕΠΣ και η Μαγνησία θα εκπροσωπηθεί από τον ΓΣ Αλμυρού. Η ομάδα του Λευτέρη Καλογήρου γνωρίζει ήδη τους δύο αντιπάλους της κι αύριο ίσως μάθει τον τρίτο...
Στη Λάρισα το πρωτάθλημα πήρε ο Αμπελωνιακός, εύκολα καθώς συγκέντρωσε 78 βαθμούς, δεκαέξι περισσότερους από τη δεύτερη ομάδα. Στην Πιερία, ο τίτλος κατέληξε στην Πύδνα Κίτρους που τερμάτισε πρώτη στην κανονική διάρκεια και πανηγύρισε με δύο νίκες στα πλέι οφ, με 1-0 πρώτα τον Απόλλωνα Λιτοχωρίου και έπεια τον Όλυμπο Λεπτοκαρυάς στο μεγάλο τελικό. Στο σύλλογο αυτό, πρόεδρος είναι ο παλιός μεγαλομέτοχος του Πιερικού, Γιάννης Ντούμος, ενώ το ρόστερ κατά 90% αποτελείται από παίκτες που έχουν αγωνιστεί σε Β' και Γ' Εθνική τα προηγούμενα χρόνια. Ενδεικτικά αναφέρουμε τον πολύπειρο Κώστα Αποστολίδη με πορεία σε 16 επαγγελματικές ομάδες και τον 23χρονο αμυντικό Κωτσιόπουλο που φέτος ξεκίνησε τη σεζόν στη Λάρισα.
Όσον αφορά στην Καρδίτσα, τα μπαράζ πήραν απρόσμενη τροπή! Ο Ατρόμητος Παλαμά που έκανε ...περίπατο στην κανονική διάρκεια με 86 βαθμούς από το μέγιστο των 90 και διαφορά 25 από τη δεύτερη θέση, κινδυνεύει πλέον να μείνει εκτός... Στα μπαράζ μεταξύ των τεσσάρων πρώτων ομάδων, είναι δεύτερος και πρέπει οπωσδήποτε να κερδίσει στο ντέρμπι τίτλου στην έδρα του πρωτοπόρου ΑΟ Σελλάδων. Η ομάδα του Βάιου Καραγιάνη (και των παικτών Μπουντούρη, Χατζηρίζου) είναι στο -1 και οι δύο διεκδικητές της ανόδου κοντράρονται αύριο στο Προάστιο. Σε περίπτωση ήττας του Παλαμά, τότε τα Σέλλανα για δεύτερη στη σειρά σεζόν θα παίξουν στο πρωτάθλημα πρωταθλητριών ΕΠΣ.
ΦΩΤΗΣ ΓΑΛΟΥΣΗΣ