Ο "χρυσούς αιών του Περικλέους" στην ΕΠΣΘ
- Published in ΕΠΣΘ
Δεν υπήρξε κανείς που να μην έμεινε άφωνος από την ευγλωττία του στρατηγού Περικλή της ΕΠΣΘ, διαβάζοντας την ανακοίνωση για τα ΜΜΕ που έχουν δικαίωμα δημοσιογραφικής κάλυψης του πρωταθλήματος και του κυπέλλου της ΕΠΣΘ. Ο «στρατηγός», σύμφωνα με την ανακοίνωση, αξιολόγησε τα τυπικά και ουσιαστικά προαπαιτούμενα και ενέκρινε ποια Μέσα Ενημέρωσης θα έχουν το προνόμιο να καλύψουν αυτό τους αγώνες του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου. Πραγματικά εντυπωσιακός ο αριθμός των ενδιαφερομένων, ιδίως για τα τηλεοπτικά δικαιώματα, όπου δεν εκδήλωσε ενδιαφέρον κανένας τηλεοπτικός σταθμός (αυτοί χάνουν), ενώ από τα υπόλοιπα Μέσα όλα εκδήλωσαν ενδιαφέρον εκτός (εντελώς συμπτωματικά) των εφημερίδων «Θεσσαλία» και της «Μαγνησία». Εμείς και οι συνάδελφοι της «Θεσσαλίας» κρίναμε ότι δεν απαιτείται να αξιολογηθούμε από κάποια επιτροπή της ΕΠΣΘ για να καλύψουμε δημοσιογραφικά πρωτάθλημα και κύπελλο της ΕΠΣΘ. Μας δίνει το δικαίωμα το ενδιαφέρον των αναγνωστών μας και μόνο. Πώς θα μπορούσαμε άλλωστε να λάβουμε μέρος σε μια διαδικασία αξιολόγησης (από ποιους και με ποια κριτήρια;) όπου συμμετέχουν ακόμη και Μέσα που δεν έχουν καμία υπόσταση (ΑΦΜ, διεύθυνση και τηλέφωνο); Πώς θα μπορούσε να εξισωθεί η «Θεσσαλία» και η «Μαγνησία» και το magnesiasports.gr με χομπίστες του σαββατοκύριακου; Τι να περιμένει κανείς όμως από το νέο «στρατηγό» ο οποίος νόμισε ότι έκανε πρόσκληση για τα δικαιώματα ενός πρωταθλήματος εφάμιλλου του Champions League και θα ερχόταν τα μεγάλα δίκτυα να τα διεκδικήσουν προσφέροντας μεγάλα ποσά. Να καλύψουν τι ακριβώς κε Λασκαράκη;
Ένα πρωτάθλημα το οποίο την τελευταία στιγμή καταφέρατε να διοργανώσετε, μετά από υπαναχώρηση και υποβολή μετάνοιας στην ΕΠΟ;
Με τη συμμετοχή ομάδων που με το ζόρι καλύπτουν τα λειτουργικά τους έξοδα;
Με ανύπαρκτες υποδομές και γήπεδα σε άθλια κατάσταση;
Ένα πρωτάθλημα όπου δεν είναι υποχρεωτική η παρουσία γιατρού, με κίνδυνο ανά πάσα στιγμή να θρηνήσουμε θύματα στους αγωνιστικούς χώρους;
Ένα πρωτάθλημα από το οποίο αποσύρθηκαν αρκετοί παράγοντες που αηδίασαν από το παρασκήνιο και την εμπλοκή εξωθεσμικών παραγόντων στις τελευταίες εκλογές;
Καλύπτουμε το ερασιτεχνικό πρωτάθλημα και θα συνεχίσουμε να το καλύπτουμε, δίχως την δική σας πιστοποίηση και έγκριση, έχοντας την άδεια της Ελληνικής Πολιτείας, βάσει του άρθρου 18 του Ν. 4326/2015, για τους φωτορεπόρτερ και του άρθρου 54 παρ.3 του 2725/1999, για τα μέλη του Π.Σ.Α.Τ.. με τα οποία έχει θεσπιστεί το δικαίωμα ελευθέρας εισόδου στους αγωνιστικούς χώρους κατά τη διεξαγωγή αγώνων.
