Logo
Print this page

Πρόστιμο στον Ολυμπιακό από την ΕΠΟ

Νέο πρόστιμο στον Ολυμπιακό Βόλου από την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία.

Συγκεκριμένα η απόφαση: «Κατά την τελευταία της συνεδρίαση, η Πειθαρχική Επιτροπή της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας την απόφαση: Επιβάλλει στην εγκαλούμενη ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ χρηματική ποινή τριών χιλιάδων (3.000) ευρώ με υποχρέωση ανάκλησης των δυσμενών κρίσεων εντός είκοσι ημερών από την δημοσίευση της παρούσας.».

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]