Πρόστιμο στον Ολυμπιακό από την ΕΠΟ
- Published in Football League
Νέο πρόστιμο στον Ολυμπιακό Βόλου από την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία.
Συγκεκριμένα η απόφαση: «Κατά την τελευταία της συνεδρίαση, η Πειθαρχική Επιτροπή της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας την απόφαση: Επιβάλλει στην εγκαλούμενη ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ χρηματική ποινή τριών χιλιάδων (3.000) ευρώ με υποχρέωση ανάκλησης των δυσμενών κρίσεων εντός είκοσι ημερών από την δημοσίευση της παρούσας.».
