Logo
Print this page

Μπήκε στα νέα γραφεία της στην παραλία η Νίκη Β.

Μπήκε στα νέα γραφεία της στην παραλία (Κοραή-Αργοναυτών) η ποδοσφαιρική Νίκη. Στη σελίδα της ομάδας στο fb ανέβηκε και η σχετική φωτογραφία με τον πρόεδρο Σάκη Τζήμα και τον τεχνικό διευθυντή Κυριάκο Κοκκινάκη, η πρώτη ενέργεια των οποίων ήταν να κρεμάσουν στο μπαλκόνι ένα μεγάλο πανό με το σήμα της Νίκης. "Καλως ήρθαμε στο λιμάνι μας! Η πόλη μας περίμενε", σχολίασε ο κ. Τζήμας στην ανάρτησή του...

 

Last modified onTuesday, 05 July 2016 16:57
Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]