Μπήκε στα νέα γραφεία της στην παραλία η Νίκη Β.
- Published in Γ' Εθνική
Μπήκε στα νέα γραφεία της στην παραλία (Κοραή-Αργοναυτών) η ποδοσφαιρική Νίκη. Στη σελίδα της ομάδας στο fb ανέβηκε και η σχετική φωτογραφία με τον πρόεδρο Σάκη Τζήμα και τον τεχνικό διευθυντή Κυριάκο Κοκκινάκη, η πρώτη ενέργεια των οποίων ήταν να κρεμάσουν στο μπαλκόνι ένα μεγάλο πανό με το σήμα της Νίκης. "Καλως ήρθαμε στο λιμάνι μας! Η πόλη μας περίμενε", σχολίασε ο κ. Τζήμας στην ανάρτησή του...
Last modified onTuesday, 05 July 2016 16:57
Tagged under
